Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Dokumenty
Opisz krótko charakter wady i podaj podstawowe dane, dołącz ten opis do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Możesz również złożyć reklamację poprzez e-mail (
outlet@oexebusiness.com), jednak pamiętaj o dołączeniu do odsyłanego produktu danych pozwalających na jego identyfikację z Twoją reklamacją (np nr zamówienia, dane nabywcy itp).

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz - jeżeli to możliwe -  kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Magazyn OEX EBUSINESS

Łubińska 10, 05-532 Łubna

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta - w niektórych przypadkach postępowanie reklamacyjne nie będzie wymagać odesłania produktu.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, sporządź potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Magazyn OEX EBUSINESS

Łubińska 10, 05-532 Łubna

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz - jeżeli to możliwe - paragon lub fakturę.

Wybierz język
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl